Tutorijali

Dnevni makeup za 10 minuta!

February 05, 2017 Unknown 0 Comments


Ovo je jedan look koji ja primenjujem kada negde kasnim .
Inace je vrlo diskretan i pogodan za devojke koje tek pocinju sa sminkanjem ili osobe koje ne vole puno sminke.
mirror.co.uk

Scenario krece ovako: Ustajete iz kreveta. OMG kasnim. Pravac kupatilo,kosa u pundju. Pranje zuba. Umivanje. Lice mora biti besprekorno cisto. Odmah pred ogledalo, usredsredi se:

2. Puder-BB krema
3. Korektor
4. Puder u kamenu 
5. Obrve
6. Ajlajner ali vrlo malo.
7. Maskara
8. Malo kontura 
9. Hajlajt
10. Rumenilo


Dakle 10 minuta i 10 koraka, znaci za svaku stavku po jedan minut.
Naravno, u zavisnosti kakvu kozu ili oblik lica imate, mozete izostaviti konture ili recimo prajmer. Ali sto se mene tice, za moje lice, to je nezaobilazno.

1. PRAJMER - zasto prajmer pre pudera? On sluzi kako bi bolje vezao vasu kozu sa puderom ili bb kremom. Uz pomoc prajmera, sta god da stavite posle, duze i bolje  ce vam stajati na licu, bez mrdanja.

2. PUDER ILI BB KREMA- Za dan svakako ne preporucujem teske pudere . Ali naravno ako imate na licu nesto sto bi trebalo da prekrijete (fleke od bubuljica, bubuljice koje prolaze), onda bi vas izbor trebalo da bude neki laganiji puder. U slucaju da nemate na licu nista za prekrivanje, onda je za vas savrsen izbor bb krema. Mozete ih pronaci za sve tipove koze. Po meni, to je idealno resenje za dan. A opet, mozete staviti i bb kremu, a nedostatke prekriti korektorom.

                                                              mikhila.com





                                                              heartbowsmakeup.com

3. KOREKTOR - za mene nesto neophodno. Uz dobar korektor izgledacete i mladje i odmornije. Ako jos niste pronasle savrseni korektor  pravo je vreme da pogledate ovde ima zanimljivih primera :)




                                                                   thebeautylookbook.com
    4. PUDER U KAMENU ILI TRANSPARENTAN (translucent) - za dan svakako preporucujem beli transparentni puder, jer ce on pokupiti visak sebuma, fiksirace vas puder ili bb kremu, a nece se videti na licu i nece izgledati kao da imate 5 kila pudera. Na nedostatke mozete malo staviti pudera u kamenu kao i na podocnjake; samo vodite racuna da bude vasa boja. Puder u kamenu je odlican ,ali ako zelite prirodni makeup onda ga ne preporucujem.



    5. OBRVE - vase lice nece izgledati potpuno ako su vase obrve umazane od pudera neodredjene boje. Lice ce dobiti pravi oblik ako ih barem malo pojacate odgovarajucom bojom.
    bestproducts.com

    6. AJLAJNER - pa nismo sve veste da stavimo ajlajner precizno, ali uz malo vezbe svako moze nauciti. Za dan ne preporucujem ajlajner unutar donjeg kapka, ali mislim da je unutrasnja linija gornjeg kapka idealno resenje ako ne zelite previse ajlajnera, a opet zelite da istaknete oci. Ono sto ja radim, stavim alajner unutar kapka i onda jos malo dodam van jednu liniju, da bi oko izgledalo sire, jer ja stvarno imam veoma sitne oci. Mozete cak staviti i ajlajner skroz normalno duz celog kapka, ali samo ako ste veste i ako imate vremena .

    7. MASKARA - nemojte preterivati. Mislim da nemate ni vremena za preterivanje. Ne zelite trepavice do neba. Samo malo da se naglase, da govore ‘’hello mi smo ovde i prirodno smo ovako crne i guste’’.
               
              bestproducts.com
    8. KONTURE - moje lice je takvo da ja, jednostavno, bez kontura izgledam kockasto. Ne treba preterivati naravno. Za konturisanje koristi boju koja je tamnija od boje koze, tacnije braon.Mora biti dobro izblendana i slabo vidljiva.

    9. HAJLAJT (hightlight)- meni se ne dopada kad sam skroz mat. Mislim da mi  lice u tom slucaju izgleda bolesno i tuzno. A da ne govorimo da izgleda starije. Zato uvek nanesem malo hajlajta na vrh nosa, na jagodice i na mestu gde pocinje oko. E tako, sada nase lice izgleda sveze i zdravo. Ne previse blistavo, ali opet dovoljno da izgledate odmorno i naspavano.
    mattifycosmetics.com
    10. RUMENILO - samo malo, da ne bi izgledale bledo. Eto zadihala sam se dok sam stigla , tako da izgleda.
    bbeautilicious.com
    Sada kada ste sve zavrsile, pretpostavljam da ste zadovoljne i vec na putu do skole ili posla. Pa zelim vam uspesan dan.


                                Imate li vi neki ritual za brzo sminkanje?Koliko ste brzo gotove sa sminkanjem?

    0 comments:

    Makeup
    Hair