Recenzije

Too faced chocolate bar

February 15, 2017 Unknown 0 Comments


Ljubav na prvi pogled. Apsolutno.
Izgleda kao slatkis. Prelepi dizajn cokolade. Metalna kutijica koja se zatvara uz pomoc magneta. Ako vam se dopao njen izgled, onda bi svakako trebalo i da je pomirisite jer ima prelepi miris koji asocira na kakao,cokoladu,nutelu . Neodoljivo savrsenstvo. 



A tek nijanse. 16 odlicnih boja koje mozete koristiti kako za dan, tako i za vece. 


Kompletna paleta je stvarno savrseno dizajnirana i izgleda kvalitetno. Njena cena ovde u Francuskoj u sephori je 44 e, sto bi u dinarima bilo 5433 dinara.




Ako razmisljate da li da je kupite, nemojte vise razmisljati.Samo idite i kupite je.Da je skupa,skupa je, ali vredi svaki dinar. Bolje jedna mala i kvalitetna nego i 3 kopije.


Ali hajde sad malo da prijamo o bojama. Nanela sam 13 boja na ruku,bez prajmera kako bi videli pigmentaciju. Sad vidite da se ne salim kad sam pricala o kvalitetu.




Ova prva zlatna nijansa je onako prelepa boja zlata. Da vam kazem da sam probala da je nanesem na usne, uz pomoc prajmera. Totalno otkacena ideja, Ali deluje. 

Eto, toliko su dobre.
I da spomenem i ovu violet. Prepuna sljokica. Predivno izgleda ako zelite da experimentisete. Evo slike.

Da ne pricam sad o svakoj. Verujte mi svaka je posebna i svaka dobra. 
Izdvojila bih 3 boje, 2 koje mi se onako najmanje svidjaju i jednu koja mi se najvise dopada i koju najcesce koristim.



Boje koje mi se najmanje dopadaju su White chocolate i strawberry bon bon. Bela cokolada je svakako jaka kada se tek nanese, ali imam osecaj da nestane totalno posle 2 minuta se vise i ne vidi. Tako da nju izbegavam. I ovu jagodu jer ona nije bas jaka. Slabo se i vidi kad je nanesem. Predpostavljam da bi se bolje videle na tamnijoj kozi. Ali za mene ipak nisu pa ih najslabije koristim. 


Najzad, moja omiljena boja je MILK CHOCOLATE! Mozda izgleda svetlo, ali ova boja je toliko pigmentovana da je to neverovatno. Par tonova je samo tamnija od moje boje koze, a tako se dobro vidi da je to zapanjujuce. Nju koristim skoro svaki dan.


Kakva su vasa iskustva sa ovom paletom? Da li je vec imate ili planirate da je kupite? Imate li nijanse koje vam se najvise dopadaju ?

.


0 comments:

Makeup
Hair