Saveti i trikovi

Kako sam se resila masne kose

May 18, 2017 Unknown 25 Comments

Pre par godina otkrila sam da imam problem sa masnom kosom u predelu temena. To me je zaista opterećivalo. Morala sam da perem kosu svaki dan, jer ako je ne operem ona je vidno masna i deluje prljavo i neuredno. Kao da je nisam oprala 2 nedelje. To mi je zaista predstavljalo problem.


                                                                     



Te sam bez razmisljanja otrčala kod dermatologa. Ona mi je preporučila šampon protiv peruti Mycoseb koji se može kupiti u apoteci po ceni od 200-300 dinara.
Nisam baš bila sigurna zašto sam dobila šampon protiv peruti ako je moj problem masna kosa. Ipak mislila sam valjda ona najbolje zna. Ovaj šampon nema nikakav miris, izrazito je redak i čini mi se da dodatno isušio krajeve, ali što se tiče masne kose, tu mi ni malo nije pomogao. Uopšte me nije mrzelo da se vratim ponovo kod dermatologa i tražim nešto novo, jer ovaj šampon očigledno ne deluje. Što se tiče peruti, nju ni ranije nisam imala, tako da ne mogu reći da li pomaže kod ovog problema. Sledeće što sam dobila od dermatologa je Ducray šampon.


On je takodje šampon protiv peruti. I da budem iskrena, bila sam malo skeptična.

Proizvodjač kaže

Namenjen je težim oblicima peruti čije se pojavljivanje ponavlja, a propraćeno je svrabom i crvenilom kože glave.

Kod mene je svrab bio prisutan samo onda kada je kosa katastrofalno masna. Mislim da me je to iritiralo, kako fizički tako i psihički. Bila sam skeptična iz razloga što je ovo ponovo šampon protiv peruti, koju ja nemam. I što mu cena nije baš mala da bi ovo bio još jedan promašaj. Ipak sam ga kupila. I nadala se najboljem. Pre par godina koštao je oko 1800 dinara. Pakovanje od 100 ml. Ovo je morate priznati ogromna cena za skromnih 100 ml. To bi značilo da je litra ovog šampona 18 000 dinara. Koristila sam ovaj šampon ponovo oko mesec dana i nikakvog efekta nije bilo. Osim što su mi krajevi bili toliko suvi da sam morala da se ošišam. Ipak masna kosa je i dalje bila prisutna.

S obzirom da mi ništa što je dermatolog preporučio nije delovalo, odlučila sam da dalje nastavim sama. Drugarica frizerka mi je rekla da sam navikla svoju kosu na pranje svaki dan i sada moram da je odviknem. Te sam dalje trpela masnu kosu i po 3-4 dana. Ni to mi nije pomoglo. Zatim sam prestala da se farbam u nadi da možda baš ona smeta mom temenu. Ni to mi nije pomoglo. Maske za kosu, pakovanja, balzame nisam nikad ni nanosila na teme. Uvek samo na krajeve. Zatim sam menjala šampone od jednog do drugog. Vodeći se tim da je masna kosa slična kosi koja ima perut kupila sam Head and shoulders. Probala sam sve vrste koje postoje. Dok nisam došla do onog od jabuke. Mislim da je ovaj šampon na našem tržištu već dugo, ali nikad mi nije dao poseban razlog da ga kupim. Svi drugi obećavaju volumen, lako raščešljavanje, ofekat hladjenja i slično. Ovaj od jabuke je prosto šampon protiv peruti. 





Već posle nekoliko pranja, primetila sam razliku. Kosa mi je sve manje bila masna i uspela sam da namestim neki duži razmak izmedju pranja. Nastavila sam da ga koristim i rezultati su bili sve bolji. I ono što je najbitnije ne isušuje krajeve. Kasnije sam probala i opet neke druge vrste istog proizvodjača, ali ni jedan nije delovao tako dobro kao jabuka. Da budem iskrena, ne znam šta je to kod njega drugačije i zašto je on tako dobar, ali moram reći da na mojoj kosi deluje.


Znamo da je svaka koža temena drugačija. Moguće da ovaj šampon neće pomoći svima. Ipak on košta svega 250-300 dinara, tako da mislim da vredi probati.

Izmedju ostalog možete probati još neke sastojke koje svi imamo u kući i koji provereno deluju na masnu kosu OVDE ,ali budite pažljive, jer ne treba preterivati.


Toliko od mene u ovom postu. Šaljem vam bisous do sledeceg citanja :*
___________________________________

Da li ste već pokušale da rešite problem masne kose i kako? Šta je vama pomoglo? 



25 comments:

  1. Jako koristan post! Ja nemam masnu kosu, moze da mi izdrzi cak i po 7 dana bz pranja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajoj blago tebi :) Ja sada uspevam da izdrzim 3 eventualno 4 dana :)

      Delete
  2. Imala sa ranije jako velikih problema sa peruti, i iskreno, ne znam sta je gore- perut ili kosu koja se jako brzo masti...

    ReplyDelete
  3. Thanks a lot :D

    Super useful post my dear :D All products sounds great :D I've used Head and Shoulders :D

    NEW REVIEW POST | Maybelline Fit Me: Matte + Poreless Foundation: It Worth? :o
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  4. Odlican post draga <3 i sama mucim muku pa cu definitivno probati :*
    Lepojkica i mama

    ReplyDelete

Makeup
Hair